Välkommen till Sverige! - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Juf Inge - WaarBenJij.nu Välkommen till Sverige! - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Juf Inge - WaarBenJij.nu

Välkommen till Sverige!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Juf

09 Mei 2016 | Zweden, Kristianstad

Hej! Jag heter Inge, väd heter du?

Enig idee wat dit betekent? Na vandaag weet ik het wel! Zoals jullie lessen Engels krijgen, kreeg ik vandaag een les Zweeds. Deze les kreeg ik op een school, bij de foto's zien jullie hoe deze school eruit zag; heeeel mooi! Om jullie iets te laten zien (en horen) wat we daar hebben geleerd, hebben we een filmpje gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=R3ujeWCLHY4&feature=youtu.be
Wat ik nog meer heb geleerd, dat horen jullie een andere keer!

In de middag kregen we een rondleiding door de stad waarbij allemaal dingen van de geschiedenis werden verteld. Zo is de kerk hier in Kristianstad gemaakt door een Nederlander!
Tijdens de rondleiding kwam ik ook een winkel tegen met wel een hele mooie naam: JC! En nu we het toch over voetbal hebben, voor de PSV fans, gefeliciteerd! Het is jullie gegund :)

Maar tijdens de rondleiding kwam ik erachter dat er een groene gloed in mijn haar zat.. En dan ga je natuurlijk opzoeken wat je daar tegen kunt doen. Wat schijnt daar nou tegen te helpen, KETCHUP! Dus ik zit nu met bijna een halve fles ketchup in mijn haar. Straks ga ik het eruit spoelen en dan hoop ik maar dat jullie mij straks niet met groen, rood of een andere kleur haar op school zien verschijnen.

Morgen ga ik voor het eerst naar een klas toe en daar heb ik dan hopelijk tijd om jullie mooie collage's te laten zien! Hoe dat is gegaan, dat lezen jullie morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Kristianstad

Juf

Op studiereis naar Zweden!

Actief sinds 07 April 2016
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 1546

Voorgaande reizen:

08 Mei 2016 - 13 Mei 2016

Studiereis

Landen bezocht: