Wat is het hier toch mooi! - Reisverslag uit Åhus, Zweden van Juf Inge - WaarBenJij.nu Wat is het hier toch mooi! - Reisverslag uit Åhus, Zweden van Juf Inge - WaarBenJij.nu

Wat is het hier toch mooi!

Blijf op de hoogte en volg Juf

12 Mei 2016 | Zweden, Åhus

Vandaag het laatste schoolbezoek gehad, maar wel het leukste bezoek! In deze klas kregen we een uur de tijd om wat te doen, en wat doe je dan, dan laat je jullie mooie collage's zien. Ze vonden ze erg mooi en hebben er een hoop vragen over gesteld. Ze vroegen zich vooral af wie die jongen was die bijna overal op stond. Dat was Max Verstappen! Zelf hebben ze ook wat gemaakt voor jullie. Wat dat is, dan zien jullie volgende week donderdag! Met deze klas hebben we ook nog wat liedjes gezongen, zoals Tjoe Tjoe Wa en wat vonden ze dat leuk, volgens mij hebben ze alleen maar gelachen, maar het is natuurlijk ook wel een gek liedje.
Na het schoolbezoek zijn we naar het strand gegaan. Wat was het daar prachtig! Witte stranden en heerlijk warm. Echt fantastisch!

In de middag zijn we nog naar een natuurmuseum gegaan, ook erg interessant om een stuk over de natuur van hier te zien en leren.

Straks gaan we nog lekker eten en daarna naar een karaoke avond, dat wordt vast weer leuk!

Morgen vliegen we helaas weer terug. Dit is daarom ook de laatste blog die ik schrijf, want morgen ben ik pas heel laat thuis en de rest vertel ik jullie allemaal als ik weer bij jullie in de klas ben!