De eerste dag! - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Juf Inge - WaarBenJij.nu De eerste dag! - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Juf Inge - WaarBenJij.nu

De eerste dag!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Juf

08 Mei 2016 | Zweden, Kristianstad

Hallo lieve groep 7/8, juf Mieke en juf Ans,

Wat was het vroeg vanochtend! Om half 4 vanochtend zaten we al in de auto naar het vliegveld. Rond 5 uur was iedereen aanwezig en konden we onze koffers wegbrengen.
Al vrij snel zaten we in het vliegtuig. En ik had geluk, want ik zat bij het raam! Alleen heb ik helaas niet veel naar buiten kunnen kijken, want ik was nog zo moe, dat ik al heel snel in slaap was gevallen.
Om 8 uur waren we op het vliegveld in Kopenhagen geland. Nadat iedereen weer zijn koffer had (gelukkig maar), konden we naar de trein. De treinreis naar Zweden duurde iets langer dan gepland. We moesten namelijk een aantal keer overstappen en zelfs een stuk nog met de bus.
5 uur nadat we uit het vliegtuig waren gestapt, waren we dan eindelijk op de plek waar me moesten zijn; Kristianstad. Alleen zat het ons daar ook niet mee, we konden pas om 2 uur inchecken. Nog een uurtje wachten dus. Gelukkig schijnt de zon en zitten we in het centrum, dus we zijn even op een terras gaan zitten.

Ondertussen ben ik dit aan het typen vanaf mijn hotelkamer met natuurlijk voetbal aan op de achtergrond om te kijken wie er kampioen gaat worden. Spannend!
De zon schijnt hier nog steeds heerlijk, dus we gaan even door het centrum lopen en daarna lekker wat eten. Uiteraard ook wat foto's maken om jullie even te laten zien hoe mooi het hier is!

Morgen komt er een vervolg van het reisverslag en kan ik jullie hopelijk feliciteren met het kampioenschap van PSV.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Kristianstad

Juf

Op studiereis naar Zweden!

Actief sinds 07 April 2016
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 1545

Voorgaande reizen:

08 Mei 2016 - 13 Mei 2016

Studiereis

Landen bezocht: