Alweer de derde dag! - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Juf Inge - WaarBenJij.nu Alweer de derde dag! - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Juf Inge - WaarBenJij.nu

Alweer de derde dag!

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Juf

10 Mei 2016 | Zweden, Kristianstad

Wat zijn de scholen hier in Zweden groot! Echt ongelooflijk. Ik denk dat de school die ik vandaag heb gezien wel 5 keer zo groot was als De Hovenier. Zelfs het schoolplein was erg groot, er was daar een skatebaan, voetbalveld, basketbalveld en natuurlijk nog een hoop speeltoestellen. Echt bizar.
Samen met drie andere toekomstige juffen zaten wij in een klas met kinderen van 12 en 13 jaar. Het was wel leuk om te zien dat toen de leerkracht binnen kwam lopen, de kinderen allemaal gelijk stil waren.
We zijn helaas maar heel kort in deze klas geweest, dus ik heb jullie collage's niet kunnen laten zien, maar gelukkig kom ik nog op twee andere scholen!
Verder hebben we op die school een rondleiding gekregen en hebben we even kunnen praten met de directeuren. Alleen schrokken we nogal tijdens dat gesprek. Het brandalarm ging namelijk af.. Een aantal kinderen waren popcorn aan het maken en daar kwam een hoop rook bij kijken en dus ging het brandalarm af, oeps!
Na het gesprek kregen we nog wat dingen te zien en daarna moesten we alweer gaan.

In de middag hadden we geen activiteiten. Dus zijn we van het zonnetje gaan genieten in het park. Heerlijk! Bij een zonnetje hoort natuurlijk ook een ijsje en ik kan jullie zeggen, de Zweedse mensen weten wel wat lekker ijs is!

Na het eten gingen we met z'n alle bowlen en ik heb daarbij ontdekt dat ik daar niet zo goed in ben. De eerste vier keer dat ik had gegooid, geen enkele kegel om. Gelukkig was ik niet als laatste geëindigd, want ik had wel een paar strikes. Goed he?!

Nu is het voor ons bedtijd. Succes weer op school en morgen zal ik weer iets nieuws plaatsen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Kristianstad

Juf

Op studiereis naar Zweden!

Actief sinds 07 April 2016
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 1552

Voorgaande reizen:

08 Mei 2016 - 13 Mei 2016

Studiereis

Landen bezocht: